למגר את הנאצים החדשים \\ אביעד ויסולי

עו"ד אביעד ויסולי 9 Comment on למגר את הנאצים החדשים \\ אביעד ויסולי

פקודת המבצע למלחמה בעקבות טבח שמחת תורה צריכה להיות פשוטה – למחות את רצועת עזה מעל פני האדמה. החל מאלי סיני בצפון הרצועה, דרך העיר עזה ועד רפיח וציר פילדלפי יש להרוס, להחריב ולאבד את כל המבנים מעל פני האדמה. אלה שנכנסו לישובים ולבתים של יהודים רק כדי לרצוח אותם, אינם זכאי לחיות בבתיהם כמה מאות מטרים משם. על טבח שמחת תורה לא תהיה סליחה או מחילה לעד

הפצצה בעזה
צילום: Mohammed/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מראות הטבח של ערביי עזה ביהודים בישובי עוטף עזה בשמחת תורה התשפ"ד לא נראו מאז השואה. אלפי הערבים שטבחו ורצחו זקנות, זקנים, נערים, חיילים, נשים, נערות, ילדות, ילדים ותינוקות, חפים מפשע, בבתים ובשדות, אך ורק כי הם יהודים, אינם בני אדם. הם חסרי צלם אנוש. הם הנאצים החדשים. ויש לטפל בהם כמו שטיפלו בנאצים.

למי שאיבד צלם אנוש אין זכויות אדם. אלפי הרוצחים שהציפו את עוטף עזה בשמחת תורה אינם "פעילי חמאס". הם רוצחים ברברים צמאי דם שבאו לשחוט יהודים רק בגלל שהם יהודים.

המלחמה בעזה לא תהיה בח'מאס אלא בנאצים החדשים. השואה הסתיימה רק כאשר צבאות בנות הברית הפציצו את גרמניה הנאצית "הפצצות שטיח" כדי למגר את הנאצים, כי כל מי שנשאר בגרמניה היה בחזקת נאצי. זה בדיוק הטיפול שיש לטפל בנאצים החדשים בעזה.

פקודת המבצע למלחמה בעקבות טבח שמחת תורה צריכה להיות פשוטה – למחות את רצועת עזה מעל פני האדמה. החל מאלי סיני בצפון הרצועה, דרך העיר עזה ועד רפיח וציר פילדלפי יש להרוס, להחריב ולאבד את כל המבנים מעל פני האדמה. אלה שנכנסו לישובים ולבתים של יהודים רק כדי לרצוח אותם, אינם זכאי לחיות בבתיהם כמה מאות מטרים משם. על טבח שמחת תורה לא תהיה סליחה או מחילה לעד.

למחיית כל בתי רצועת עזה מעל פני האדמה אין צורך במטוסים או בפצצות, או בחיילים או בטנקים. פשוט לקחת כלים הנדסיים – בולדוזרים (די-9), דחפורים ומחפרונים ולמחות את כל המבנים בעזה מעל פני האדמה. בתי קומות יופלו בחומר נפץ. את כל בתי גוש קטיף הרסו הדחפורים ב – 3 שעות. את כל בתי רצועת עזה ניתן להרוס בתוך שבוע, לכל היותר. מי שטובח ביהודים יוכל לברוח או שימות בתוך ביתו ההרוס.

מדינת ישראל חוקקה את החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם. את החוק הזה יש להחיל כעת על ערביי עזה – הנאצים החדשים ועוזריהם. כל אלה שנמצאים כעת ברצועת עזה הם בחזקת רוצחי טבח שמחת תורה או עוזריהם. על מדינת ישראל למגר את הנאצים החדשים בדיוק כפי שמוגרו הנאצים לפני 80 שנה ולמחות את בתיהם מעל פני האדמה. בעשרות השנים הבאות נבוא חשבון אישית עם הרוצחים. ללא רחם.

החוק הבינלאומי מגן על זכויות אדם, אך רק ביחס לבני אדם. מי שאיבד צלם אנוש אינו בן אדם ואין לא זכויות כלשהם. מחיית ביתו מעל פני האדמה הוא עוד העונש ההומני ביותר על פשעי טבח העם (ג'נוסייד) שהתרחש בשמחת תורה 2023.

מחיית כל בתי רצועת עזה מעל פני האדמה יפתור אחת ולתמיד את בעיית הטילים מעזה את כל האיומים הביטחוניים. אם אין בתים אין אנשים, אין טילים, אין איומים. זה גם ישלח מסר ברור לכל מי שחולם לחזור על הטבח הנאצי הזה.

זה הפיתרון היסודי, ההומני והחוקי ביותר לטבח שמחת תורה ביהודי עוטף עזה.

המסר של מדינת ישראל לנאצים החדשים ועוזריהם הוא פשוט – ביתכם ייחרב ואין מחילה לפשעיכם.



9 תגובות

מיין תגובות
  1. 9

    צריך לחסל את כל הגברים מגיל 14 ועד גיל 65 גם בעזה גם בגדה כולם מעורבי טרור בשלב ב לחסל כנ"ל את השיעים בלבנון ובמגביל להטיל פצצת אטום על טהרן

  2. 7

    מסכים עם כל מילה ועוד היום כל מקום שכובשים .הורסים זו הסיבה. ימח ויאבד שמם לעד

  3. 6

    הטור יפה חוץ ממשפט אחד שמי שטובח ביהודים יוכל לברוח או למות .מזה לברוח??? מי שרצח יהודים אין לו שום זכות לברוח רק למות בייסורים נוראיים

  4. 5

    לרצוץ את ראש הנחש,
    המסגדים של החמס בהם מסיתים יומם ולילה להרוג יהודים צריכים להיות משוטחים בתחילה

  5. 4

    קואליציה צריכה לקום, אבל קואליציה צבאית עם אומות העולם הנאורות, להכרית את ראש הנחש, הדעאש החדש שנתגלה פה

    1. למה מגיל 14 ועד 65?
      לדעתי להשמיד ולאבד את כל הרצחנים השפלים והמזוהמים האלו גם מגיל 0 , אשרי שיאחז וניפץ עוללייך אל הסלע. כתוב בפסוק, זו מלחמה לאדני בעמלק!

      1. צודק אין רחמים כל הילדים של היום זה הרוצחים של מחר כולםםםםםם לא לרחם ככה גם מצווה התורה מנער ועד זקן נשים וטף כולם לפי חרב